واحه

تویی امید من چون واحه ای در برهوت..

ندایی از قافله دلم به گوش می-رسد که

هان ای دل!

اگر می-خواهی با حسین بمانی باید بروی...

و من تردیدی برای رفتن ندارم

اما این روزها بیشتر از همیشه پای ارادتم لنگ است

زمین-گیر دنیا شده-ام

ضجه-های ناتوانی-ام، گوش جانم را کر کرده است

تنها نیازمند دست یاریت هستم

که بیایی

و مرا سلیمان-گونه از پلیدی-های نفسانیتم بیرون بکشی

بیشتر از همه ثانیه-های عمرم به تو مجتاجم

یا صاحب-الزمان

|فاء عـیـن|

حاشیه-ها  (۱)

۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۴:۲۴ سید محمد رضی زاده
اللهم جعلنی من خیر اعوانه و انصاره والمستشهدین بین یدیه...

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی