واحه

تویی امید من چون واحه ای در برهوت..

همیشه وقتی به انتهای عجز رسیدم و خوب تهی شدم، تمام مسیرهایم به بن‌بست رسید و در هزار توی زتدگی گم شدم، آنگاه زمان دیدن معجزه‌اش فرا می‌رسد درست مثل همین روزهای من...

 زمانی که فکر میکردم راه را اشتباه آمده‌ام و باید برگردم، نشانه‌اش را برایم فرستاد.

در درسی که مصداق تک مصرع زکجا آمده‌ام آمدنم بهر چه بود؛ از استادی بسیار سخت گیر‌، باریک بین و عمیق نمره‌ای گرفتم که نشانه قبولی رسالتم است.

واذکروه کما هدیکم و ان کنتم من قبله لمن الضالین.

|فاء عـیـن|

رسالت الهی

حاشیه-ها  (۱)

۱۰ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۵۷ محمد علیزاده
تبریک میگم چه عالی. دیدن معجزات خدا و گرفتن نمره قبولی از استاد سخت گیر و باریک بین خیلی شیرینه

پاسخ:
نمره موضوعیت ندارد بلکه طریقیت دارد به یک حقیقت که آن برایم معجزه است.

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی