واحه

تویی امید من چون واحه ای در برهوت..

یکى از کارها، همین انتخابات پس‌فرداست. ملت ایران، هوشیارانه، در لحظه‌ى لازم، کار لازم را در طول این سى و سه سال انجام داده. قبل از پیروزى انقلاب هم همین جور بود و همین منتهى شد به پیروزى انقلاب. در این دوران سى و سه ساله هم ملت ایران همین جور عمل کردند و هر بارى که این هوشیارى بیشتر، این موقع‌شناسى بهنگام‌تر بوده است، ملت ایران دستاوردهاى ارزشمند و بزرگى را به دست آورده است؛ یکى‌اش همین انتخابات اخیر اسفند ماه بود، که ملت ایران خوب عمل کردند، خوب درخشیدند؛ اثر خودش را هم گذاشت. ولى خب، بخشى از کار انجام گرفته است، بخشى از کار مانده است. ملت ایران با این قدم بلندى که ان‌شاءاللّه در روز جمعه برخواهد داشت، پاى صندوقهاى رأى خواهد رفت و کار مجلس شوراى اسلامى را به نهایت خواهد رساند و ان‌شاءاللّه باز یک درخشش بیشتر و خیره‌کننده‌ترى را در دنیا از خود نشان خواهد داد.امام خامنه ای در دیدار با معلمین


یادم می آید به برکت دولت اصلاحات از 15 سالگی رای می دهم، در این مدت 8 ساله که از سوم تیر 1384 می گذرد انتخابات بسیاری را شرکت کردم و شهد خیلی چیزها بودم این مدت ملت ایران فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته اند اما  یک سوالی همیشه ذهن من را به خودش مشغول می کرد؛ اینکه با این همه مشکلات اقتصادی و معاشی و تحریمها و کارشکنی ها  که مردم در ایران هر روز تجربه می کنند که حتی باعث شد خطیب نماز جمعه این هفته، آیت الله خاتمی هم اینطور اشاره کنند که:

گرانی روز افزون و عدم تثبیت قیمت در بازار عوارض بدی بر بازار دارد و امروز شاهد آن هستیم که مراجع و جامعه مدرسین که نهادی خادم اسلام است، معترض به این مسئله اند و فریاد مردمی که شایسته هرگونه خدمتند و به قول حضرت امام (ره) از مردم عصر پیامبر و امام علی (ع) بهترند، بلند شده است اما انتظار این است که دولت و مجلس تلاش کنند هر چه سریعتر وضعیت نامطلوب موجود سامان یابد و مردم را رنجیده نکنند.

چرا مردم در هر انتخابات پر شور تر از انتخابات قبلی شرکت میکنند!؟ تا اونجایی که در همین انتخابات روز جمعه شاهد رشد 10 در صدی مشارکت فقط در تهران بودیم! به نظر شما علت این مشارکت چیست؟

 من در اینجا در صدد پاسخگویی به این سوال نیستم، اما می خواهم یک نکته را یادآوری کنم و این که این حضور یک معنا بیشتر ندارد و آن هم لبیک به رهبری است که قسمتی از سخنانشان را در بالا آوردم. لطفا مسئولین این حضور را نه به پای خودشان و نه به پای عملکردشان نگذارند. ما دیروز رفتیم و رای دادیم اما  عزیزان بدانند، چه آنهایی که به آنها رای دادیم و رای آوردند و چه آنهایی که به آنان رای ندادیم و رای آوردند، همه آنها نمایندگان همه ملت هستند و در قبال خون شهدا مسئول. از فردا که وارد مجلس می شوید زیر ذره بین مردم هستید تا روزی که قرار است کار نامه اعمال 4 ساله تان را به مردم ارائه دهید( که البته ما هیچ گاه این کارنامه را ندیدیم)و این نکته خیلی مهم را هم بدانید که ما با هیچ کس عقد اخوت نبسته ایم و هر لحظه که احساس کنیم ذره ای از صراط مستقیم رهبری زاویه گرفته اید (حتی اگر که نماینده منتخبمان هم باشید) لحظه ای درنگ نخواهیم کرد!

پی نوشت:

همانطور که خطیب نماز جمعه فرمود:

پایان رقابت ها رفاقت هاست؛ نگذارید رقابت ها همچنان پس از انتخابات مانع از اجرای منویات رهبری درباره سال تولید ملی شود، نگذارید مسایل اصلی کشور در دعواهای شما بر سر مسائل فرعی گم شود.

دل نوشت:

شما را بخدا به فکر مردم باشید.

|فاء عـیـن|

حاشیه-ها  (۰)

هیچ -حاشیه-ایی هنوز ثبت نشده است

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی