واحه

تویی امید من چون واحه ای در برهوت..

 

سال گذشته دقیقا در چنین روزی، غبار روبی شهدای بهشت بود، دیر رسیده بودم و از قافله دوستان جا مانده بودم، در وقت اندکی که داشتم تصمیم گرفتم ۷۲ شهید غریب گمنام قطعه ۵۰ ( البته الان نود و اندی شده‌اند) که الان شهدای پلاسکو در کنارشان آرمیده‌اند را زیارت کنم طبق معمول غریب مانده بودند از قافله غبارروبان و این غربتشان دلم را خیلی سوزاند با خودم گفتم وقت ضیق است اما هر چه توانستم سنگ مزارشان را با چفیه‌ام غبار روبی کنم( در واقع با این کار غبار از دلم می‌زدودم) حاجت غیر معمولی هم داشتم و سخت دلشکسته بودم، پیرمردی هم در ردیف آخر بهر جدول نشسته بود.

چفیه را آبمال کردم و یک ردیف را شستم اما دلم نیامد باقی را رها کنم؛ آنقدر ادامه دادم تا به ردیف آخر رسیدم.

پیرمرد لب گشود و تنها یک جمله دعا نمود و در همان جمله، حاجتِ غیر معمول من را بواسطه شهدا از خدا طلب کرد.

من مانده بودم او از کجا دلم را خواند؟ 

در آن لحظه دلم میخواست بنشینم و چادر بر سر بکشم و هق هق گریه کنم اما از رسوایی دلم ترسیدم و فرار کردم.

آری آن روز شهدا غبار از آینه دلم زدودند و امروز دوباره می‌روم تا جلایی به دل بدهم ان شالله؛

شما هم دعوتید به وقت ۱۴ در بهشت..


به قدر انداختن دانه تسبیحی برایم دعا کنید..

حاشیه-ها  (۲)

ما را هم، دعا کنید .. به قدر همان انداختن دانه تسبیحی ..
پاسخ:
چشم
به شرط حیات و لیاقت دعاگو خواهم بود..
۱۴ بهمن ۹۵ ، ۰۵:۳۳ محمد روشنیان
برای یک پروژه نرم افزاری مدتها با مزار شهدا سر و کار داشتم و واقعا اون دوران خیلی چیزها سر جاش بود که الان نیست مثلا نماز اول وقت حتی وسط خیابون ولی الان کاهل شدم و مشغله هام رو دوست دارم تو یه پروژه دیگه برا شهدا تنظیم کنم تا هم به کارم برسم هم در جوار مزار شهدا باشم اما متاسفانه فعلا مقدور نیست...
پاسخ:
دعای شهدا شمع راه ما گنگان حیران در تاریکی دنیاست اگر توانستید یک روز در هفته به قدر یک ساعت هم شده خودتان را محروم از محبتشان نکنید.
من هم برایتان دعا می کنم به شرط لیافت.

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی